۲۶ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۴۶

تحولات امنیتی سوریه/

انفجار بمب در مقابل کلیسایی در دیرالزور/ کشته شدن تروریستهایی با تابعیت قطری و شرق آسیا

انفجار بمب در مقابل کلیسایی در دیرالزور/ کشته شدن تروریستهایی با تابعیت قطری و شرق آسیا

انفجار بمب در مقابل یک کلیسا در شهر دیرالزور، ادامه عملیات ارتش علیه گروههای مسلح و کشته شدن شماری از تروریستهای خارجی در سوریه از مهمترین تحولات امنیتی آن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: تروریستها یک خودرو بمبگذاری شده را در برابر یک کلیسایی در خیابانی در شهر دیرالزور منفجر کردند که خساراتی به ساختمان این کلیسا وارد شد.

این رسانه گزارش داد: نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی علیه اعضای جبهه تروریستی النصره در مناطق المطار القدیم و العمال در دیر الزور برخی از سرکرده های آنها از جمله قاسم محمود الغدیر و عبدالله حویجه العبدالله را به هلاکت رساندند.

منابع نظامی در استان لاذقیه از عملیات ارتش علیه گروههای مسلح در روستاهای الربیعه، المریج، ساقیه الکرت،العوینات، مزرعه وادی شیخان و خان الجوز و هلاکت برخی سرکرده های گروههای مسلح از جمله احمد سلیم،مازن الفتاحی (با تابعیت قطری)، ابواللیث(با تابیعت اندونزیایی) و ابوعمر(با تابعیت فیلیپینی) خبر دادند.

خبرگزاری سوریه به نقل از منابع وابسته به ارتش از عملیات علیه گروههای مسلح در روستاهای الشغر، الغسانیه، بشلامون، مشمشان، عین السودا، الکستن و القطرون، طعوم، خربه ، رام حمدان، احسم، ارض الدوسه، الشیخ بحر و کفر روحین در حومه ادلب و کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها خبر داد.

کد خبر 2033217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha